Μάθημα λήξης

Ας αποχαιρετιστούμε για φέτος!

Ας αποχαιρετιστούμε για φέτος!


ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ:

Ήρθε η ώρα για επανάληψη! Ας δούμε τι θυμάστε από τα μαθήματα που κάναμε φέτος. Ήρθε η ώρα να το μάθουμε παίζοντας!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού συζητάμε τι θυμόμαστε σε σχέση με τα πρόσωπα αυτά και τις πράξεις τους.


ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Κάθε παιδί έχει 5 λεπτά, για να ζωγραφίσει κάτι που του έκανε εντύπωση από τα φετινά μαθήματα. Έπειτα με τη σειρά δείχνουμε τις ζωγραφιές μας στα υπόλοιπα παιδιά, τα οποία προσπαθούν να καταλάβουν τι απεικονίζεται.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ: 

Αυτό είναι το τελευταίο μας μάθημα για φέτος!


-Τι σου άρεσε φέτος στο μάθημα αυτό; 

-Ποια ιστορία της Παλαιάς Διαθήκης σου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση και γιατί; 

-Πες κάτι που έμαθες φέτος και θα σε βοηθήσει στη ζωή σου, ώστε να έρθεις πιο κοντά στον Θεό. 

Σκέψου, λοιπόν!

Πώς θα αξιοποιήσεις τον χρόνο του καλοκαιριού που θα σου χαρίσει και φέτος ο Κύριος;

Το μάθημά μας για φέτος ολοκληρώθηκε!

Τα λέμε, Θεού θέλοντος, του χρόνου!